مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-28سياسي

دلیل اصلی تقابل آمریکا هراس از تفکر انقلابی است


معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی گفت: با ظهور نظام جمهوری اسلامی مهم ترین و راهبردی ترین منطقه از دست ایالات متحده خارج شد و علاوه بر آن آمریکا از تفکر انقلاب هراس داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس رشت، امیر دریادار کاویانی عصر امروز در نشست پایان طرح امام رضای در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت با اشاره به اقدامات آمریکا در خصوص جلوگیری از نفوذ سیاسی و فرهنگی ایران در منطقه اظهار کرد: برای اولین بار پس از دوران هخامنشی رزمندگان ایران به سواحل مدیترانه رسیده اند اما استکبار جهانی از ابتدای انقلاب در حال توطئه و جنگ با انقلاب اسلامی در عرصه های اقتصادی، عملیات روانی، نیابتی، اطلاعاتی و فرهنگی است.

وی با توصیه به جوانان به هوشیاری افزود: جنگ ایران و آمریکا هیچ وقت تمام نمی شود و تا زمانی که تفکر دینی، انقلابی و ولایی در ایران است تقابل نظامی جمهوری اسلامی با استکبار جهانی ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه تفکر انقلاب اسلامی موجب پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس شد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس نیز تلاش رژیم بعث، شرق و غرب حمله به تفکرات انقلاب و دین بود و عامل معنویت باعث پیروزی ایران در جنگ تحمیلی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل اصلی تقابل آمریکا هراس از تفکر انقلابی است

دلیل اصلی تقابل آمریکا هراس از تفکر انقلابی است