مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:282020-01-28سياسي

230 طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود


احمد کرمی روز سه شنبه در نشست ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان اظهار داشت: گرامیداشت ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای برنامه های فرهنگی و نشاط آفرین برای تبیین ارزش ها، باورها و رویکردهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه باورهای دینی، رهبری واحد و وحدت مردم سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود که هم اکنون نیز باعث تداوم نظام اسلامی می شود، افزود: این ایام فرصتی است که گزارش اقدامات و خدمات دولت و مجموعه خدمتگزاران در نظام جمهوری اسلامی به مردم ارائه شده و به امیدواری و نشاط مردم کمک کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام یادآور شد: امسال و در ایام مبارک دهه مبارک فجر بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی با بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار با اشتغال زایی مستقیم 370 نفر و همچنین اشتغالزایی 2 هزار و 300 نفر حین اجرا برنامه ریزی شده است.

کرمی بر ایجاد امیدواری و فضای بانشاط در برنامه های دهه فجر امسال تاکید کرد و خواستار تسریع در برنامه ریزی برای ایام الله دهه فجر امسال در شهرستانهای استان ایلام شد.

وی گفت: برنامه های متعددی را در ایام مبارک فجر داریم، همچنین افتتاح پروژه های زیرساختی را نیز در دستور کار داریم که می توانند توسعه پایدار را در استان به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود

230 طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود