مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:252020-01-28سياسي

برگزاری نخستین یادواره شهدای مقاومت در دانشگاه پیام نور شهرری


نخستین یادواره شهدای مقاومت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در دانشگاه پیام نور شهرری برگزار شد.

- مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام راحل، بیمه اسلام شد، گفت: انقلاب اسلامی موجب عزت و اقتدار ایران در عرصه جهانی شد و ملت ایران در برابر استکبار ایستاد.

سردار احمد کریم پور اظهار داشت: استکبار جهانی و تفکر صهیونیستی در طول تاریخ مانع حرکت اسلامی بوده است و در جریان اندلس ماهیت واقعی خود را نشان داد.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با هدف تجزیه کشور، راه اندازی جنگ نیمه سخت، ترور شخصیت های انقلابی و فشار و تحریم قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند اما باز هم موفق نشدند و شکست خوردند.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسلام توانست ایران را بر کشورهای استکبار که قصد تعرض داشتند مسلط کند و آنها را به زانو درآورد.

وی خاطر نشان کرد: اسلام و مکتب قرآن از طریق ایران به سایر کشورها صادر شد.

سردار کریم پور به شخصیت برجسته شهید سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی در تمامی شرایط سخت حاضر بود و از هیچ دشمنی واهمه نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین یادواره شهدای مقاومت در دانشگاه پیام نور شهرری

برگزاری نخستین یادواره شهدای مقاومت در دانشگاه پیام نور شهرری