مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:252020-01-28اجتماعي

کتب درسی دارای مُهر اعتبار می شوند


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای جلوگیری از اصلاحات غیرضروری، کتب درسی دارای مُهر اعتبار می شوند.

- رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای جلوگیری از اصلاحات غیرضروری، کتب درسی دارای مُهر اعتبار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه در سازمان پژوهش و برنامه ریزی هشت کلان پروژه طراحی شده، گفت: انتظار داریم با اجرایی شدن این هشت کلان پروژه، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه درسی ملی محقق شود.

وی از تدوین 11 حوزه تربیتی در برنامه درسی ملی خبر داد و اظهارکرد: چهار حوزه تربیت و یادگیری فرهنگ و هنر، کار و فناوری، آداب و مهارت های زندگی و تفکر و حکمت حوزه هایی هستند که به تازگی به این مجموعه اضافه شده اند.

ذوعلم با اشاره به گذشت یک دهه از تألیف کتاب استان شناسی گفت: با توجه به تغییرات آماری رخ داده در یک دهه اخیر، ویرایش و به روزرسانی این کتاب ضرورت دارد.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ضمن درخواست فعالیت کارگروه استانی ویرایش کتاب استان شناسی اظهارکرد: کتاب استان شناسی باید چکیده ای از ظرفیت ها، اقتضائات، پیشینه، وضعیت فعلی و آینده استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتب درسی دارای مُهر اعتبار می شوند

کتب درسی دارای مُهر اعتبار می شوند