مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:182020-01-28سياسي

نشست عصر شعر و داستان انقلاب در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، انتشارات حوزه مشق با مشارکت این فرهنگسرا چهاردهمین نشست ادبی حوزه مشق و اولین نشست عصر شعر و داستان انقلاب را با هفت محور موضوعی برگزار می کند.

در این برنامه که به منظور پاسداشت و ارتقای دستاوردهای شعر و داستان انقلاب و کشف استعدادهای برتر برگزار می شود، از برگزیدگان بخش شعر و داستان تجلیل خواهد شد.

موضوع هایی همچون عدالت و انسانیت، وطن دوستی، وحدت امت اسلامی، اخلاق و معارف دین، رفعت ملی، گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در بخش شعر مورد بررسی قرارگرفته است.

همچنین در بخش داستان نیز رویدادهای سال های پیش از انقلاب، حال و هوای روزهای پیروزی انقلاب و پس از آن تا به امروز، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در رهبری، وحدت، انسجام ملی و همراهی با جریان های استکبارستیز جهان با تأکید بر هویت اسلامی و مقاومت محورهای داوری بوده است.

نخستین نشست عصر شعر و داستان انقلاب به همت انتشارات حوزه مشق، موسسه فرهنگی کشف استعداد برتر و فرهنگسرای رسانه روز پنجشنبه 10 بهمن ماه ساعت 15 در سالن دکتر یونس شکرخواه این فرهنگسرا واقع در خیابان پاسداران، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست عصر شعر و داستان انقلاب در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود

نشست عصر شعر و داستان انقلاب در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود