مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:152020-01-28فرهنگي

نگاهی به نقش بازار اصفهان در گذشته و امروز


مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، با اشاره به ویژه بودن بازار اصفهان گفت: آنچه بیش از بحث های فنی معماری و مرمت مهم است، - ایسنا/اصفهان مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، با اشاره به ویژه بودن بازار اصفهان گفت: آنچه بیش از بحث های فنی معماری و مرمت مهم است، بحث توجه به حیات اجتماعی بازار و نقشی است که اهالی بازار می توانند در رونق آن داشته باشند.

فریدون اللهیاری، در نشست با مردم برای احیای بازار اصفهان که صبح سه شنبه هشتم بهمن ماه در سالن همایش حوزه هنری اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه برای حفظ و احیا و سرزندگی بازار اصفهان نیازمند تعامل، همکاری و همراهی همه جانبه هستیم، اظهار کرد: ما نیازمند استفاده از تجربه یکدیگر هستیم.

در بعضی امور ممکن است ما در اصفهان کارهایی انجام داده باشیم که آماده ایم این کارها در استان ها و شهرهای دیگر مطرح شود و کارهای خوبی هم در استان ها و شهرهای دیگر کشورمان انجام شده که آن ها هم می تواند مورد توجه ما قرار بگیرد.

وی افزود: امروز بازار تبریز به علت ثبت در میراث جهانی و موقعیتی که دارد، یکی از الگوهای مهم بازارهای کشور است و ما در بازار اصفهان نیز ظرفیت بزرگی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به نقش بازار اصفهان در گذشته و امروز

نگاهی به نقش بازار اصفهان در گذشته و امروز