مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:552020-01-28بين الملل

تحریم های آمریکا اجرای خط لوله گاز روسیه به اروپا را سال ها متوقف می کند


سفیر سابق آمریکا در اوکراین که در حال حاضر دبیر مرکز شورای آتلانتیک اوراسیا است، گفت: تحریم های اخیر آمریکا علیه شرکت های فعال در خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا اجرای این خط لوله را سال ها به تعویق می اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک ، جان هربست، دبیرمرکز شورای آتلانتیک اوراسیا که پیشتر به عنوان سفیر آمریکا در اوکراین فعالیت می کرد هشدار داد تحریم های اخیر آمریکا علیه شرکت های فعال در اجرای خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به نورداستریم 2 بهره برداری از این خط لوله را سال ها متوقف می کند.

وی مدعی شد که این تحریم ها اجرای این پروژه مشترک بین اروپا و روسیه را متوقف کرده و موانع جدیدتری در مسیر اجرای آن ایجاد خواهد شد.

این دیپلمات سابق قبلا پیش بینی کرده بود اجرای این پروژه در پی تهدید تحریمی آمریکا دو سال به تعویق می افتد و این زمان برای ورود شرکت های تولید گاز مایع آمریکایی به بازارهای اروپایی کافی خواهد بود.

دونالد ترامپ در ماه دسامبر تحریم هایی را علیه پروژه خط لوله نورد استریم 2 اعمال کرد.

  وزارت امور خارجه آمریکا هم تهدید کرد در صورتی که شرکت های اروپایی تا روز 20 ژانویه از همکاری در این پروژه عقب نشینی نکنند از سوی آمریکا تحریم خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکا اجرای خط لوله گاز روسیه به اروپا را سال ها متوقف می کند

تحریم های آمریکا اجرای خط لوله گاز روسیه به اروپا را سال ها متوقف می کند