مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-28اقتصادي

اشتغال به کار 1200 مددجو از طریق مراکز کاریابی


1200 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مراکز کاریابی و بنگاه های اقتصادی مشغول به کار شده اند.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد، همایش توسعه ی اشتغال و کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار با حضور معاون استاندارد، مدیران کل ادارات، مدیران بانک های عامل و بیش از 150 کارفرمای برتر و مؤثر در سطح استان با مشارکت این نهاد، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و مؤسسه خیریه عترت بوتراب به منظور اطلاع رسانی و تبیین بسته های تشویقی کمیته امداد به کارفرمایان به منظور به کارگیری کارجویان تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه بابیان اینکه از ابتدای شروع برنامه کاریابی کمیته امداد در سال 95 تاکنون با بیش از 500 کارفرما تعامل برقرار شده است، گفت: به کارگیری 1200 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در مراکز کاریابی و شرکت ها را به همراه داشت.

وی به بسته های تشویقی کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای کارگر به کارگیری شده به مدت سه سال و شش ماه و برای مددجویان این نهاد که تحت پوشش خیریه عترت بوتراب نیز هستند، دو سال اول آن را کمیته امداد و یک سال و نیم بعد را مؤسسه پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال به کار 1200 مددجو از طریق مراکز کاریابی

اشتغال به کار 1200 مددجو از طریق مراکز کاریابی