مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:302020-01-28سياسي

عارف: لیست کاملا اصلاح طلبانه ارائه می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از گزارش عملکرد فراکسیون امید شورای اسلامی که صبح امروز(سه شنبه) هشتم بهمن در محل فراکسیون امید و با حضور اعضای مجمع عمومی این فراکسیون برگزار شد، - رییس فراکسیون امید مجلس با اشاره به احتمال تایید صلاحیت مجدد برخی کاندیداهای اصلاح طلب، گفت: ما اصلی ترین جریان این کشور را نمایندگی می کنیم و در انتخابات پیش ِ رو لیست کاملا اصلاح طلبانه ارائه می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از گزارش عملکرد فراکسیون امید شورای اسلامی که صبح امروز(سه شنبه) هشتم بهمن در محل فراکسیون امید و با حضور اعضای مجمع عمومی این فراکسیون برگزار شد، گفت: مکانیسمی که در دهه 90 طبق آن در انتخابات حضور پیدا کردیم مبتنی بر اصل وحدت بود و توانستیم در این مسیر جلو برویم.

شورای هماهنگی اصلاح طلبان ساز و کارهایی در این زمینه پیشنهاد داد که مهمترین آنها تشکیل شورای عالی بود، ما با این رویکرد جلو رفتیم و جواب گرفتیم.

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما توانستیم با این ساز و کار در تهران و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و در انتخابات شوراها لیست ارایه دهیم و لیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: لیست کاملا اصلاح طلبانه ارائه می کنیم

عارف: لیست کاملا اصلاح طلبانه ارائه می کنیم