مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:252020-01-28سياسي

120 عنوان برنامه در سطح پایگاه های بسیج دامغان برگزار می شود


120 عنوان برنامه در سطح پایگاه های بسیج دامغان به مناسبت دهه فجر با شعار «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، - دامغان - فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: 120 عنوان برنامه در سطح پایگاه های بسیج دامغان به مناسبت دهه فجر با شعار انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن اعلام ویژه برنامه های دهه فجر سپاه و بسیج دامغان اظهار داشت: 120 عنوان برنامه در سطح پایگاه های بسیج دامغان به مناسبت دهه فجر با شعار انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها در سطح پایگاه و گروه های مقاومت بسیج شهری و روستایی اجرا می شود، افزود: افتتاح پنج پایگاه مقاومت بسیج ازجمله برنامه های مهم این نهاد در دهه فجر است که با تحقق این امر تعداد پایگاه های بسیج دامغان به 100 پایگاه افزایش می یابد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان از برنامه ریزی برای توزیع 50 سبد کالای غذایی در بین نیازمندان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: ارزش ریالی هر سبد کالای یک میلیون ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 عنوان برنامه در سطح پایگاه های بسیج دامغان برگزار می شود

120 عنوان برنامه در سطح پایگاه های بسیج دامغان برگزار می شود