مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:202020-01-28اقتصادي

تأمین نقدینگی یکی از مشکلات حوزه صنعت


وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه استان البرز نسبت به دیگر استان های صنعتی کشور با مشکلات کمتری مواجه است، گفت: تأمین نقدینگی یکی از مشکلات حوزه صنعت است، - مرکز البرز، رضا رحمانی در حاشیه بازدید از خط تولید رادیاتور های صنعتی یک کارخانه در شهرک صنعتی اشتهارد گفت: بیش از 400 خوشه تولیدی و صنعتی در کشور شناسایی شده است که این مهم یک بحث جدید در قالب حمایت از صنایع کوچک، متوسط و خرد است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه به اهمیت سازمان دهی نظام صنفی اشاره کرد و افزود: بیش از 600 هزار واحد صنفی تولیدی و خدمات فنی در کشور وجود دارد که هر کدام چند صدنفر کارگر دارند توجه به این صنوف و همچنین واحد های تولیدی کوچک و متوسط جزو اولویت های ما است.

رحمانی با اشاره به اینکه نسبت به صنوف کم توجهی شده است، گفت: تلاش می کنیم منابعی توسط نظام بانکی برای صنوف مدنظر قرار گیرد، زیرا فعالت اصناف با سرمایه گذاری کمتر از نظر سرانه می توانند اشتغال بیشتری ایجاد کنند.

وزیر صمت افزود:اشتهارد یکی از قطب های اصلی صنعت کشور است، اکثر واحد های این شهرک با ظرفیت 80 درصدی فعال می کنند.

وی در بازدید از کارخانه رادیاتور های صنعتی در اشتهارد گفت: این واحد تولید کننده رادیاتور های صنعتی است که برای حضور در بازار های صادراتی دنیا و رقابت در این حوزه تلاش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین نقدینگی یکی از مشکلات حوزه صنعت

تأمین نقدینگی یکی از مشکلات حوزه صنعت