مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:102020-01-28حوادث

آغاز تحویل لباس آتش نشانان زنجانی


مسؤول روابط عمومی سازمان آتش نشانی زنجان از آغاز پرو و تحویل لباس آتش نشانان زنجانی خبر داد و گفت: تحویل تا روز چهارشنبه آخر سال به پایان می رسد.

- شهرام فرحبخشیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از اوایل هفته جاری پرو و تحویل لباس آتش نشانان زنجانی آغاز شده است.

مسؤول روابط عمومی سازمان آتش نشانی زنجان با اشاره به اینکه بنای سازمان آتش نشانی تحویل لباس ها به مناسبت روز چهارشنبه آخر سال بوده است، گفت: اما با توجه به اینکه تحویل لباس ها نیازمند پروسه زمانی بود که از همین الان آغاز کردیم تا این امر تمام شود.

وی افزود: با توجه به نیازی هم که در یکی از ایستگاه ها احساس شد، در حال حاضر لباس ها در حال پرو هستند، تا با توجه به سایز بندی در اختیار آنها قرار گیرد.

مسؤول روابط عمومی  سازمان آتش نشانی زنجان با بیان اینکه اقدامات توزیعی در حال انجام است، اضافه کرد: در حال پرو و تحویل دادن هستیم ولی پروسه تحویل تا چهارشنبه آخر سال انجام خواهد شد.

گفتنی است، اوایل امسال 70 دست لباس برای آتش نشانان زنجان خریداری شده است که  طبق آخرین استانداردهای جهانی تولید شده اند و به لحاظ ایمنی به روز هستند.

انتهای پیام/73005/ق20    


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحویل لباس آتش نشانان زنجانی

آغاز تحویل لباس آتش نشانان زنجانی