مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-28فناوري

اجرای دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارت ارتباطات


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: با طراحی و اجرای تابلو های عناوین ساختمان ها و خیابان های پردیس وزارت ارتباطات، - دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارتخانه اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید جمال هادیان، مسئول طرح هویت بصری وزارت ارتباطات افزود: عناوین ساختمان ها و خیابان های وزارتخانه با تکیه بر سه محور انتخاب شده اند.

اول، بر اساس کارکرد و شخصیت ساختمان ها؛ دوم، بر اساس تعلق شهدای عزیز وزارت ارتباطات و سوم، بر اساس نام مشاهیر یا وزرایی که در طول حضور در این وزارتخانه خدمات برجسته ای داشته اند.

وی افزود: به همین دلیل، در نخستین گام خیابان اصلی ورودی وزارتخانه (از ورودی شماره هشت تا انتها) به نام شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نام گذاری شد.

در ابتدای این خیابان و مدخل وزارتخانه، میدان مدافعان حرم و در انتهای آن میدان شهدای وزارت ارتباطات نام گذاری شده است.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات ادامه داد: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای وزارت ارتباطات و درج تک تک شهدا اثر حجمی به ارتفاع 6 متر به عنوان نماد شهدای وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده است که در میانه میدان شهدا نصب و در بخشی از آن نام تک تک شهدای وزارتخانه درج خواهد شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارت ارتباطات

اجرای دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارت ارتباطات