مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-28سياسي

رای نمایندگان جلوی تبعیض و حقوق های نجومی یک سازمان دولتی را گرفت


نمایندگان مجلس با تصویب پیشنهاد حذف ماده 26 لایحه مالیات بر ارزش افزوده، با مستثنی شدن سازمان امور مالیاتی از قوانین و مقررات اداری، مالی و استخدامی و همچنین اختصاص 6 درصد از درآمدهای مالیاتی مصوب به این سازمان مخالفت کردند.

- سازمان{امور مالیاتی} مکلف است ظرف مدت سه ماه از تاریخ تصویب این قانون به منظور فراهم نمودن زمینه تحقق اهداف و مأموریتهای سازمان و ارتقای سطح انگیزش کارکنان و اجرای صحیح و به موقع قوانین و مقررات مالیاتی، نسبت به تهیه آیین نامه اداری، مالی، استخدامی و تشکیلاتی خود اقدام و با پیشنهاد مشترک وزارت امور اقتصادی و دارایی وسازمان امور اداری و استخدامی کشور، پس از تصویب هیئت وزیران اجرا نماید.

 سازمان در موارد یاد شده از شمول قوانین و مقررات عمومی دولت مستثنی است.

 بودجه سازمان و واحدهای استانی ذیربط هر سال به صورت متمرکز در ردیف جداگانه ای در قوانین بودجه منظور و به طور صد درصد (100%) تخصیص یافته تلقی می شود و جهت انجام هزینه های جاری و تملک دارایی های سرمایه ای ستاد و واحدهای استانی در اختیار سازمان قرار داده می شود.

نظام اداری، مالی و استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور به منظور آموزش، توسعه زیرساختها، سلامت اداری، حفظ نیروهای متخصص، تسریع و تسهیل در امر وصول و ایصال درآمدهای مالیاتی مندرج در قوانین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای نمایندگان جلوی تبعیض و حقوق های نجومی یک سازمان دولتی را گرفت

رای نمایندگان جلوی تبعیض و حقوق های نجومی یک سازمان دولتی را گرفت