مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-28پزشكي

ایجاد شهرک های سلامت در تبریز می تواند از بروز برخی معضلات جسمی جلوگیری کند


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با بیان این که ایجاد شهرک های سلامت و دایر کردن رستوران هایی با غذاهای سالم و طبیعی در تبریز علاوه بر آنکه می تواند از بروز برخی معضلات جسمی جلوگیری کند، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با بیان این که ایجاد شهرک های سلامت و دایر کردن رستوران هایی با غذاهای سالم و طبیعی در تبریز علاوه بر آنکه می تواند از بروز برخی معضلات جسمی جلوگیری کند، گفت: تحقق این امر، جذب گردشگر را نیز به دنبال خواهد داشت.

بدر شکوهی در بازدید از انجمن تغذیه طبیعی و گیاهخواری، نفوذ سبک زندگی غربی به جامعه را عامل افزایش برخی مشکلات در تغذیه و سلامت مردم و به تبع آن بیماری های مختلف دانست و گفت: افزایش مصرف غذاهای ناسالم در میان مردم روند نگران کننده ای دارد که اصلاح این رویه نیازمند فرهنگ سازی است.

وی نگرش های ایجاد شده در بین برخی از طبقات نسبت به تغذیه طبیعی را یادآور شد و گفت: انتظار داریم آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری با ایجاد بسترهای لازم برای چنین موسساتی، نسبت به آگاه سازی مردم برای مصرف غذاهای سالم اهتمام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی به همراه اعضای شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک های سلامت در تبریز می تواند از بروز برخی معضلات جسمی جلوگیری کند

ایجاد شهرک های سلامت در تبریز می تواند از بروز برخی معضلات جسمی جلوگیری کند