مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:002020-01-28اقتصادي

41 پروژه آب منطقه ای دهه فجر در مازندران بهره برداری می شود


مدیرعامل آب منطقه ای مازندران گفت: 41 پروژه آب منطقه ای با ایجاد اشتغال برای 14 هزار نفر ایام دهه فجر در استان بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدابراهیم یخکشی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه 41 پروژه شرکت آب منطقه ای مازندران با سرمایه گذاری 410 میلیارد ریال در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، افزود: در ایام الله دهه مبارکه فجر 16 پروژه ملی و 25 پروژه استانی آماده بهره برداری است.

یخکشی با اشاره به تنوع پروژه های آماده افتتاح این شرکت گفت: این پروژه ها شامل: احداث سد لاستیکی، مرمت و بازسازی آب بندان ها، احداث شبکه آبیاری و زهکشی، پروژه های مهندسی رودخانه سردهنه های زراعی، ایستگاه آب و هواشناسی و ساماندهی و بهسازی چشمه ها بوده که در 21 شهرستان پراکنده است.

وی مدت زمان اجرای این پروژه ها را یک الی 5 سال و میزان اشتغال آن را بالغ بر 14 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این پروژه ها علاوه بر امر اشتغالزایی در زمان بهره برداری و اجرا نقش بسیار مهمی در تأمین و انتقال آب زراعی و کاهش مشکلات کشاورزان و مدیریت و کنترل سیلاب دارند.

یخکشی گفت: علاوه بر پروژه های ذکر شده یکی از پروژه های مهم شرکت در بخش آبرسانی به شهرها با سرمایه گذاری بالغ بر 1,400 میلیارد ریال تا پایان سال به اتمام و با حضور یکی از مقامات کشوری به به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 پروژه آب منطقه ای دهه فجر در مازندران بهره برداری می شود

41 پروژه آب منطقه ای دهه فجر در مازندران بهره برداری می شود