مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-28فرهنگي

برگزاری کارگاه های آموزشی در جشنواره تئاتر یاران محراب


دبیر جشنواره تئاتر یاران محراب گفت: کارگاه های نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی به منظور ارتقای سطح دانش مخاطبان در جشنواره در نظر گرفته شده است.

- محمدعلی جلیلی، دبیر جشنواره تئاتر یاران محراب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: برای ارتقای سطح دانش مخاطبین و همچنین برخی شرکت کنندگان در جشنواره تئاتر یاران محراب این کارگاه روز پنج شنبه، دهم بهمن ماه برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این کارگاه ها از ساعت 14 تا 18 در فرهنگسرای خاوران برگزار میشود و سیروس کهوری نژاد از مدرسین دانشگاه، بازیگر و کارگردان تئاتر وسینما و تلویزیون تدریس این کارگاه را در سه بخش کارگردانی، بازیگری و نمایشنامه نویسی برعهده خواهد داشت.

جلیلی اظهار داشت: در این کارگاه بخش های اصلی و کاربردی کارگردانی و بازیگری و نمایشنامه نویسی طی سه کلاس به مخاطبین آموزش داده می شود و برای مطالعات بیشتر  منابع اصلی و کاربردی به مخاطبین معرفی می شود و برای علاقه مندان در آینده کارگاه ها و کلاسهای تکمیلی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این کارگاه می توانند در فضای سروش و بله و تلگرام به شماره 09126779478 پیام ارسال کرده و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های آموزشی در جشنواره تئاتر یاران محراب

برگزاری کارگاه های آموزشی در جشنواره تئاتر یاران محراب