مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 09:102020-01-28سياسي

تدوین سیره شهدای مدافع حرم نیازمند سرمایه گذاری است/ شهید سلیمانی؛ الگوی تعامل


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی بر لزوم نگارش کتاب از زندگی شهدای مدافع حرم تاکیدکرد و گفت: با اینکه تاکنون کتاب های بسیاری در ارتباط با شهدای مدافع حرم نگاشته شده، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان صبح امروز در محفل خوانش کتاب و خاطره گویی خانواده های معظم شهدای مدافع حرم که در محل کتابخانه مرکزی امام خمینی (ره) برگزار شد،تشییع پیکر سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار سلیمانی را معجزه گام دوم انقلاب خواند و اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی برای ما یک نقشه راه، سبک زندگی و الگوی تعامل سازنده با اجتماع است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ادامه داد: زندگی سردار سلیمانی بسیار درس آموز و نشان از سبک زندگی مومنانه و مجاهده در راه خدا است.

وی ضمن تاکید بر این نکته که سبک زندگی سردارسلیمانی و سربازان ایشان باید مبنای نظر و عمل همگان قرار گیرد، افزود: شهید سردار سلیمانی و سربازان ایشان هم چنان زنده اند چراکه دنیا در برابر عظمت آنها سر تعظیم فرود آورده است.

سبزیان بر لزوم نگارش کتاب از زندگی شهدای مدافع حرم تاکید و اظهار کرد: با اینکه تاکنون کتاب های زیادی در ارتباط با شهدای مدافع حرم نگاشته شده، اما تدوین سیره زندگی، سبک زندگی شهدا و بیان زندگی عادی اما مومنانه آنها، نیازمند سرمایه گذاری و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سیره شهدای مدافع حرم نیازمند سرمایه گذاری است/ شهید سلیمانی؛ الگوی تعامل

تدوین سیره شهدای مدافع حرم نیازمند سرمایه گذاری است/ شهید سلیمانی؛ الگوی تعامل