مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:202020-01-28سياسي

اعلام گزارش کمیسیون تلفیق تا هفته آینده


گزارش کمیسیون تلفیق تا هفته آینده اعلام می شود و نمایندگان برای ارائه پیشنهاد ها 10 روز فرصت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، آقای اسدالله عباسی در حاشیه نشست علنی امروز در جمع خبرنگاران در مورد جلسات مجلس و زمان بررسی لایحه بودجه 99 در صحن علنی گفت: امروز پایان کار مجلس در ماه بهمن است و گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه تا هفته آینده اعلام می شود و نمایندگان به مدت 10 روز فرصت دارند تا پیشنهاد های خود را به کمیسیون اعلام کنند.

وی افزود: در پنجم اسفند ابتدا رییس دیوان محاسبات کشور گزارش تفریغ بودجه سال 98 را اعلام خواهد کرد و سپس گزارش بودجه سال 98 مجلس در صحن علنی قرائت می شود.

آقای عباسی در دفاع از عملکرد مجلس دهم گفت: تاکنون در مجلس دهم بیش از 175 قانون تصویب کرده ایم و می توان آن ها را از طریق مرکز پژوهش ها و گزارشی که از سوی مجلس ارائه می شود، مشاهده کرد.

وی تعداد استیضاح های انجام شده در این دوره از مجلس را 6 مورد بیان کرد و افزود: 2 مورد منجر به عدم اعتماد شد و تعداد تحقیق و تفحص ها هم 12 مورد بود که برخی از آن ها در فرآیند رسیدگی قرار دارد.

آقای عباسی گفت: مجلس هم در بُعد قانونگذاری و نظارت توانست دراین دوره بیش از دوران گذشته در زمینه های مختلف مانند موضوع ارز 4200 تومانی ورود و آن را کنترل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام گزارش کمیسیون تلفیق تا هفته آینده

اعلام گزارش کمیسیون تلفیق تا هفته آینده