مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:102020-01-28حوادث

زن جوان سارق طلاهای شهر زیبا بود


رییس کلانتری 133 شهر زیبا از دستگیری زن جوانی با 17 فقره سرقت منزل خبر داد و گفت: وی که مهارت در بازکردن قفل ها داشت به راحتی وارد منازل می شد.

- رییس کلانتری 133 شهر زیبا از دستگیری زن جوانی با 17 فقره سرقت منزل خبر داد و گفت: وی که مهارت در بازکردن قفل ها داشت به راحتی وارد منازل می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سرافراز احمدی گفت: چندی قبل وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهر و دلار به ارزش 30 میلیون تومان به کلانتری 133 شهر زیبا اعلام و تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که سارق بدون تخریب قفل در ورودی وارد ساختمان شده و سپس با بازکردن قفل در واحدی وارد آپارتمان و پس از سرقت طلا و جواهر و دلار مال باخته گریخته است.

وی تصریح کرد: در هنگام تحقیقات پلیسی، وقوع یک فقره سرقت دیگر به همین شیوه به کلانتری اعلام و در پایش های اطلاعاتی به دست آمد که سرقتهای مشابهی نیز در کلانتریهای همجوار به همین شیوه اتفاق افتاده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با مراجعه به محل های سرقت، تصویر واضحی از سارق به دست آمد و مشخص شد که سرقت ها توسط یک زن جوان انجام شده است، گفت: با تطبیق تصویر چهره متهم با آلبوم تصاویر مجرمان، یکی از سارقان حرفه ای که مهارت کامل در بازکردن در قفل ها دارد، شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن جوان سارق طلاهای شهر زیبا بود

زن جوان سارق طلاهای شهر زیبا بود