مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:052020-01-28ورزشي

ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش های دانشگاهی آغاز شد+ شرایط


ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی از امروز (سه شنبه) آغاز شد و به مدت 10 روز به طول خواهد انجامید.

- ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش های دانشگاهی آغاز شد+ شرایط ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی از امروز (سه شنبه) آغاز شد و به مدت 10 روز به طول خواهد انجامید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با آغاز ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی تمامی افراد واجد شرایط علاقمند به احراز پست ریاست فدراسیون می توانند از سه شنبه هشتم بهمن ماه سال جاری به مدت 10 روز کاری (روزهای شنبه تا پنج شنبه ساعت 8 تا 16) برای دریافت فرم ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز به دبیرخانه مجمع واقع در فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی مراجعه کنند.

نظر به این که مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی به منظور انتخاب رییس فدراسیون در اسفندماه سال جاری برگزار می شود، تمامی افراد علمی و ورزشی دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته تربیت بدنی علاقمند به احراز پست ریاست فدراسیون می توانند برای دریافت فرم ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز از هشتم تا بیستم بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه مجمع واقع در فدراسیون ملی ورزش های داشنگاهی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش های دانشگاهی آغاز شد+ شرایط

ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش های دانشگاهی آغاز شد+ شرایط