مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-28ورزشي

68 پروژه شاخص بهزیستی زنجان در دهه فجر امسال افتتاح می شود


مدیرکل بهزیستی استان زنجان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی ایام دهه فجر چهار طرح اشتغالزایی در شهرستان های طارم و خدابنده، 2 کلینیک مددکاری در شهرستان های زنجان و خدابنده، یک مورد مرکز اقامتی افراد دارای اختلال مصرف مواد مخدر در شهرستان ایجرود و هفت باب مهد کودک در شهرستانهای زنجان و خدابنده افتتاح خواهد شد.

محمد محمدی قیداری، تکریم از مادران شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان، نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی ، غبارروبی مزار شهدا و نیز شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه های پیش بینی شده این اداره کل در ایام الله دهه فجر اعلام کرد.

این مسؤول با اشاره به فعالیت بهزیستی استان به ویژه به توانمند سازی و حرفه آموزی و اشتغال مددجویان و افراد دارای معلولیت افزود: از ابتدای توجه بهزیستی به اشتغال مددجویان برای نزدیک به یک هزارو 500 نفر از معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان فرصت شغلی فراهم شده که این تعداد هم اکنون در حال فعالیت و کار و تلاش هستند.

وی، افتتاح 181 واحد مسکونی مددجویی، افتتاح 47 طرح اشتغال زایی مددجویان، افتتاح 22 باب مهد کودک شهری و روستایی، افتتاح 2 مرکز اقامتی افراد دارای اختلال مصرف مواد مخدر را از اقدامات یک ساله گذشته ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 پروژه شاخص بهزیستی زنجان در دهه فجر امسال افتتاح می شود

68 پروژه شاخص بهزیستی زنجان در دهه فجر امسال افتتاح می شود