مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:362020-01-28سياسي

95 درصد خدمات بهزیستی سیستان و بلوچستان توسط سازمان های مردم نهاد ارائه می شود


عزیزالله جهانتیغ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه فعالیت های سازمان بهزیستی در سیستان و بلوچستان هزار و 265 سمن است که 95 درصد خدمات این سازمان در استان برون سپاری شده و توسط سازمان های مردمی ارائه می شود.

وی با بیان اینکه 154 پروانه فعالیت سازمان مردم نهاد امسال صادر شده است افزود: این مجموعه ها در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی جهت ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به بهزیستی کمک می کنند.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود: اشتغالزایی و چابک سازی بیش از پیش فعالیت های دولت از مزایای سازمان های مردم نهاد است که با توجه به افزایش خدمات طرح و برنامه ها حضور سمن ها باعث شده تا امورات و خدمات این نهاد سرعت و دقت بیشتری پیدا کند.

وی بیان کرد: سمن ها برخواسته از بطن جامعه و از عامه مردم ایجاد می شوند و این مساله خود به خود منجر به افزایش سطح اعتماد عمومی شده و شفاف سازی امورات را برای مرکز آسان تر کرده است.

جهانتیغ ادامه داد: وظایف بهزیستی حول مددجو و توانخواه است که در هر 118 هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان نسبت به خدمتی که ارائه می شود آموزش متناسب با آن خدمت را نیز به خانواده می دهیم تا تاثیر لازم را داشته باشد که خود نوعی جلب مشارکت اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد خدمات بهزیستی سیستان و بلوچستان توسط سازمان های مردم نهاد ارائه می شود

95 درصد خدمات بهزیستی سیستان و بلوچستان توسط سازمان های مردم نهاد ارائه می شود