مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:262020-01-28اجتماعي

پایانه اقماری علم و صنعت افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک صبح امروز 8 بهمن ماه در حاشیه افتتاح نخستین پایانه اقماری پایتخت گفت: - نخستین پایانه اقماری پایتخت علم و صنعت صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک صبح امروز 8 بهمن ماه در حاشیه افتتاح نخستین پایانه اقماری پایتخت گفت: این اقدام با هدف دسترسی آسان مسافر به پایانه و استفاده از اتوبوس های بین شهری، کاهش تقاضای سفر های درون شهری صورت گرفته است.

حجت تصریح کرد: توسعه پایانه های اقماری برای سفر های برون شهری شهروندان روش جدیدی است که قصد داریم به تدریج در پایتخت اجرا کنیم بطوریکه اتوبوس های بین شهری در نقاط متمرکزی در شهر با زمان توقف کوتاه نسبت به جا به جایی مسافران برون شهری اقدام خواهند کرد.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: این پایانه احداث شد تا بخشی از سفر ها را پوشش دهد و مسافران مجبور نباشند مسافت زیادی را برای آغاز سفر تا پایانه های غرب، شرق و جنوب طی کنند در عین حال ارائه ی خدمات مطلوب به مسافران بین شهری از دیگر اهداف را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه اقماری علم و صنعت افتتاح شد

پایانه اقماری علم و صنعت افتتاح شد