مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:202020-01-28سياسي

اگر اشکالی در انتخابات دیدیم نصیحت کنیم/تاکید بر حضور حداکثری


رییس جمهور اسلامی ایران با تاکید بر حضور حداکثری مردم پای صندوق های رایی در انتخابات مجلس گفت: اگر در مسیر انتخابات اشکالی در گوشه ای و کناری می بینیم، - پاکدشت- رییس جمهور گفت: سال 94 نگرانی زیادی برای تامین آب مردم تهران داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن روحانی صبح سه شنبه گفت: سال 94 واحد اول تصفیه خانه هفتم تهران افتتاح شد، آن روزها نگرانی شدیدی برای تأمین آب مردم تهران داشتیم.

وی با بیان این که مردم ورامین، پیشوا و پاکدشت حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند، گفت: کاری که مردم این منطقه در 15 خرداد 42 کردند، فراموش ناشدنی است، اما مردم تهران، قم، پیشوا و مردم این منطقه و البته در مشهد، شیراز و… حرکت و قیام کردند و آن اولین قدم برای حرکت پر شتاب نهضت اسلامی بود، من به طور مضاعف خوشحالم که امروز برای مردم این منطقه اجرا می شود، البته این خدمات وظیفه ما است، که برای این مردم که همواره در کنار انقلاب و منافع ملی خود بودند، یکپارچه به صحنه آمده و فریاد زدند و ایستادگی کردند.

روحانی افزود: امروز بعد از 2 سال شدیدترین تحریم بر مردم کشور ما شاهد مقاومت جانانه مردم هستیم، بله در این 2 سال شرایط سخت و غیرقابل پیش بینی برای عقلای دنیا و کشورها بوده است، کمتر کسی فکر می کرد، که دولتی که ادعای دموکراسی و حقوق بشر می کند، یک توافق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر اشکالی در انتخابات دیدیم نصیحت کنیم/تاکید بر حضور حداکثری

اگر اشکالی در انتخابات دیدیم نصیحت کنیم/تاکید بر حضور حداکثری