مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:152020-01-28اقتصادي

با وضع موجود فقط 20 درصد معتادان متجاهر به چرخه اعتیاد باز نمی گردند


با قوانین و وضع موجود در خوش بینانه ترین شرایط کمتر از 20 درصد معتادان متجاهر درمان می شوند و به چرخه اعتیاد باز نمی گردند.

- ، آقای اسکندر مومنی در حاشیه نشست سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا نهاد ها و دستگاه های کم کار در بحث مبارزه با مواد مخدر را اعلام نمی کنید؟ افزود: همه دستگاه ها در امر مبارزه تلاش می کنند، اما به یک میزان نیست و اینکه ما بخواهیم نهاد کم کار را معرفی کنیم نتیجه ای جز افزایش تنش نخواهد داشت و مردم هم گناهی ندارند که هر روز شاهد درگیری دستگاه ها باشند.

وی گفت: مطالبه گری هایمان را در جلسات مطرح می کنیم و کم کاری دستگاه ها را می گوییم و آن ها را مجاب می کنیم به وظایف خود عمل کنند.

آقای مومنی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با دستگاه های مسئولی که در بحث درمان معتادان متجاهر از وظایف خود شانه خالی و آن را به دیگر سازمان ها محول می کنند، چه برخوردی کرده اید؟ افزود: در این بخش دستگاه قضایی، سازمان زندان ها، وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی تلاش هایی کرده اند که برخی نقایص باید برطرف شود و دستگاه ها باید مشکلاتشان را در جلسات حل کنند و به میان مردم نکشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وضع موجود فقط 20 درصد معتادان متجاهر به چرخه اعتیاد باز نمی گردند

با وضع موجود فقط 20 درصد معتادان متجاهر به چرخه اعتیاد باز نمی گردند