مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:102020-01-28بين الملل

هشدار فرانسه به آمریکا درباره خروج نیروهایش از غرب آفریقا


فرانسه درباره کاهش احتمالی نیروهای آمریکا در غرب آفریقا که گروه های وابسته به القاعده و داعش در آن فعالیت دارند، هشدار داد.

- فرانسه درباره کاهش احتمالی نیروهای آمریکا در غرب آفریقا که گروه های وابسته به القاعده و داعش در آن فعالیت دارند، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنتاگون خروج نیروهای خود از غرب آفریقا را به عنوان بخشی از برنامه بررسی جهانی نیروهایش به منظور آزادسازی منابع برای رسیدگی به چالش ارتش چین در نظر گرفته است.

این رویکرد پنتاگون پس از نزدیک به دو دهه اولویت قرار دادن عملیات مقابله با تروریسم در سراسر جهان صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، فلورنس پارلی، وزیر دفاع فرانسه اظهار کرد، به همتای آمریکایی خود هشدار داده است که اقدام مشترک در مبارزه با تروریسم در غرب آفریقا با کاهش نیروهای نظامی آمریکا دچار آسیب می شود.

این وزیر در کنفرانس خبری مشترک با مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا گفت: فرصت آن را پیدا کردم که بار دیگر اشاره کنم که حمایت آمریکا برای عملیات ما حیاتی است و کاهش نیروهای این کشور به شدت تاثیرگذاری ما در مبارزه با تروریسم را محدود می کند.

اسپر اما اظهار کرد، هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است اما درباره تجدید نظر در کاهش احتمالی نیروهای آمریکا در این منطقه چیزی نگفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرانسه به آمریکا درباره خروج نیروهایش از غرب آفریقا

هشدار فرانسه به آمریکا درباره خروج نیروهایش از غرب آفریقا