مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:052020-01-28سياسي

واکنش علی مطهری به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان در مورد ردصلاحیت ها


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره علل ردصلاحیت هایی که اخیراً توسط سخنگوی شورای نگهبان مطرح شده می گوید: شورای نگهبان در نامه اولیه به مواد قانونی استناد می کند و مصادیق را ذکر نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس درباره اظهارات اخیر دبیر شورای نگهبان می گوید: این روش که پیش گرفته اند و سخنگوی شورای نگهبان مستمراً تأکید می کند ردصلاحیت ها بیشتر به دلیل تخلفات مالی و اخلاقی بوده، بازی با آبروی افراد است.

در هیچ دوره ای هم این گونه رفتار نمی شده است.

به نظر می رسد در این دوره اراده ای برای سلب آبروی نمایندگان فعلی وجود دارد.

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره علل ردصلاحیت هایی که اخیراً توسط سخنگوی شورای نگهبان مطرح شده می گوید: شورای نگهبان در نامه اولیه به مواد قانونی استناد می کند و مصادیق را ذکر نمی کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا در بین نمایندگان فردی هست که شورای نگهبان علت ردصلاحیت وی را تخلفات مالی به او اعلام کرده باشد یا نه، توضیح می دهد: بله، به کسانی که با اعضای شورا ملاقات کرده اند مصادیق ادعایی را اعلام کرده اند.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سؤال که اعتراض وی به ردصلاحیتش بررسی شده یا نه، می گوید: درباره من به بند 1 ماده 28 یعنی التزام عملی به نظام استناد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش علی مطهری به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان در مورد ردصلاحیت ها

واکنش علی مطهری به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان در مورد ردصلاحیت ها