مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:452020-01-28فرهنگي

وقتی در سریال 30 سال پیش 206 دیده می شود!


یک کارگردان سینما و تلویزیون علت کاهش کمی و کیفی سریال های مذهبی و تاریخی تلویزیون را عدم توانایی صداوسیما در تولید انبوه دانست و گفت: چند سال است که سریال «مختارنامه» پخش می شود و گام دیگری برداشته نشده است؛ - مسعود تکاور علت محبوبیت سریال هایی همچون مختارنامه و امام علی(ع) را عرق نوستالژیک ایرانی ها نسبت به این وقایع مذهبی دانست و افزود: باید ببینیم وقایع دیگری که در سریال ها تاریخ نگاری می شود، به دل بیننده می نشیند یا خیر.

او ادامه داد: تولید سریال در حال ساخت سلمان فارسی نیاز به شکوه و جلال دارد؛ باید ببینیم که داوود میرباقری چه قصه ای را انتخاب می کند؛ آقای میرباقری باهوش است و داستان هایی را انتخاب می کند که می داند دغدغه مردم است و به دل مخاطب می نشیند و خوب هم می نویسد.

کارگردان سریال رهایی گفت: برای متنوع کردن بستر سریال های تاریخی باید تخیل را به تاریخ تزریق کنیم و تاریخ را به جوانان امروز وصل کنیم؛ مثلا الان می توانیم چند قهرمان ملی را در قصه ای که تعریف قهرمانانه دارد تزریق کنیم مثل شهید حججی و شهید سردار قاسم سلیمانی.

تکاور درباره شیوه های نوین فیلم سازی گفت: بحث تکراری ساخت و ساختار در سینما و تلویزیون ما باید عوض شود و ایده پردازی های جدیدی بشود که در تولید انبوه نتیجه می دهد اما افکت های تصویری همیشه هم هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی در سریال 30 سال پیش 206 دیده می شود!

وقتی در سریال 30 سال پیش 206 دیده می شود!