مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:402020-01-28سياسي

پذیرش محصولات قابل تجاری شدن در شورای پذیرش وزارت ارتباطات


معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات گفت: در شورای پذیرش وزارت ارتباطات که زیر نظر معاون فناوری است محصولاتی که قابلیت تجاری شدن داشته باشند پذیرش می شوند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات گفت: در شورای پذیرش وزارت ارتباطات که زیر نظر معاون فناوری است محصولاتی که قابلیت تجاری شدن داشته باشند پذیرش می شوند.

ستار هاشمی عصر دوشنبه هفتم بهمن ماه در نشست با گروه کامپیوتر و برق دانشگاه یاسوج افزود: مجموعه آپا در استان باید از ظرفیت حداکثری استفاده کند و انتظار اینست همکاران نیز برای این مهم نقش ایفا کنند و آماده پشتیبانی از آپا استان هستیم.

وی اظهارکرد: امنیت سایبری (آپا) موضوعی حاکمیتی است که هر ساله منابع خوبی نیز برای آن اختصاص می یابد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با اشاره به ارتباط مطلوب وزارت خانه با دانشگاه های کشور خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه می توان دانشگاه صنعتی شیراز را نام برد که دارای ظرفیت خوبی در زمینه معماری سازمانی وجود دارد و وزارت خانه با این دانشگاه قرارداد همکاری امضا کرد و وزارت خانه از کار این دانشگاه رضایت دارد.

هاشمی تصریح کرد: شرکت دانش بنیانی در یاسوج وجود دارد که محصول آن در زیرساخت انتقال استفاده می شود و با صحبتی که با معاون رییس جمهور داشته ام حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش محصولات قابل تجاری شدن در شورای پذیرش وزارت ارتباطات

پذیرش محصولات قابل تجاری شدن در شورای پذیرش وزارت ارتباطات