مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:352020-01-28سياسي

آمادگی کامل شبکه قزوین برای استقبال از دهه فجر


صداوسیمای مرکز قزوین بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه های ویژه ای را پیش بینی کرده است.

- مرکز قزوین، رسانه استانی با هدف آشنایی و درک بیشتر مخاطبان نسبت به مفاهیم نهفته در بیانیه گام دوم انقلاب، ضمن پرداختن و استفاده از این مفاهیم در برنامه هایش، به استقبال دهه فجر می رود.

سیمای قزوین با تولید برنامه جنگ شبانه چهلستون ، انعکاس همزمان راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 20 نقطه استان و پرداخت در قالب گزارش و حضور مهمان ویژه در برنامه های صبحگاهی و خانواده به موضوع دهه فجر می پردازد.

شبکه قزوین همچنین با تولید و پخش دو مسابقه دوربین من؛ رسانه من با هدف دریافت عکس های مردمی با موضوع دهه فجر و مسابقه تلفنی ویژه دهه فجر را برای این ایام در دستور کار دارد.

تولید موشن گرافیک از دستاورد های چهل ساله انقلاب در استان و ظرفیت های موجود استان در راستای گام دوم و تولید و پخش برنامه نوای مینودری با استفاده از ترانه های دهه فجر بر روی تصاویر انقلاب در قزوین از دیگر برنامه های پیش بینی شده شبکه قزوین برای دهه فجر است.

اکبری، مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به تدارک ویژه بخش تأمین سیمای مرکز قزوین برای ایام الله دهه فجر گفت: شبکه قزوین با پخش فیلم های سینمایی، سریال و مستند های متناسب با حال و هوای دهه فجر همراه بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل شبکه قزوین برای استقبال از دهه فجر

آمادگی کامل شبکه قزوین برای استقبال از دهه فجر