مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:302020-01-28سياسي

جزییاتی از بیمه راهنمایان گردشگری


پس از یک دهه سرانجام مجلس به قانون بیمه راهنمایان گردشگری رأی مثبت داد، قانونی که فقط 2 هزار راهنما را از بین 14 هزار نفری که از وزارت میراث فرهنگی، - پس از یک دهه سرانجام مجلس به قانون بیمه راهنمایان گردشگری رأی مثبت داد، قانونی که فقط 2 هزار راهنما را از بین 14 هزار نفری که از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کارت راهنمای گردشگری گرفته اند، بیمه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیمه راهنمایان گردشگری ـ سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ـ درباره این مصوبه گفته است: با توجه به این که تعداد زیادی از راهنمایان تورهای گردشگری سال ها بود که فاقد بیمه بودند در جلساتی با کمیسیون فرهنگی خواستار انجام تمهیداتی برای استفاده از مزایای بیمه بودند در همین راستا کمیسیون فرهنگی پیشنهاد بیمه راهنمایان گردشگری را به کمیسیون تلفیق بودجه سال 1399 ارائه کرد که روز یکشنبه (6 بهمن ماه) تصویب شد.

ولی تیموری ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ در توضیحات تازه ای به ایسنا گفت: سالیان سال دنبال این بودیم که راهنمایان به عنوان قشر زحمت کش در صنعت گردشگری از حداقل مزایای کاری و شغلی خود استفاده کنند.

مسائل و ایرادهایی در سیستم های قانون گذاری وارد می کردند که نهایتا با پیگیری مشترک وزارتخانه و کانون انجمن های سراسری راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از بیمه راهنمایان گردشگری

جزییاتی از بیمه راهنمایان گردشگری