مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:202020-01-28حوادث

خواب آلودگی راننده مسافران اتوبوس تهران- شیراز را به کام مرگ کشاند


ساعت 4 و 40 دقیقه صبح امروز، اتوبوس ولوو تهران- شیراز  در ورودی سپاهانشهر اصفهان، به علت خواب آلودگی راننده دچار حادثه شد و 10 نفر از مسافران را به کام مرگ کشاند.

- ایسنا/اصفهان ساعت 4 و 40 دقیقه صبح امروز، اتوبوس ولوو تهران- شیراز  در ورودی سپاهانشهر اصفهان، به علت خواب آلودگی راننده دچار حادثه شد و 10 نفر از مسافران را به کام مرگ کشاند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: اتوبوس ولوو ساعت 10 دیشب از تهران به مقصد شیراز حرکت کرده و ساعت 4 و 40 دقیقه صبح امروز (8 بهمن) در ورودی سپاهانشهر اصفهان واژگون شد، بلافاصله بعد از این حادثه پلیس و اورژانس سر صحنه حاضر شدند.

سرهنگ محمدرضا محمدی علت اصلی این حادثه را خواب آلودگی راننده اعلام کرد و افزود: علت تکمیلی در دست بررسی است، اما فعلا به این نتیجه رسیده ایم که راننده خواب آلود بوده و سرنشینانی که بیدار بوده اند نیز به ما گفتند که راننده خواب آلود بوده است.

همچنین بررسی سامانه سپهتن و مستندات ثبت شده از وضعیت راننده، نشان می دهند که وی خسته بوده و با خواب آلودگی رانندگی می کرده است.

وی با بیان اینکه در طول مسیر و در پاسگاه های پلیس راه، رانندگان باید ثبت ساعت کند، گفت: با این وجود خواب لحظه ای به سراغ راننده می آید و راننده خودش باید هر زمانی که احساس خواب آلودگی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب آلودگی راننده مسافران اتوبوس تهران- شیراز را به کام مرگ کشاند

خواب آلودگی راننده مسافران اتوبوس تهران- شیراز را به کام مرگ کشاند