مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:152020-01-28سياسي

روابط عمومی ادارات نقش مهمی در ارتقای رضایت مندی عمومی ایفا می کنند


مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی گفت : روابط عمومی ها در تقویت ارتباطات مردمی و افزایش رضایتمندی عمومی نقش بسزایی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی محمد باقری امروز در جلسه هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان ضمن تسلیت ایام فاطمیه، به ایام پیش رو اشاره کرد و افزود: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین اهداف انقلاب است و در این بین روابط عمومی ها با بهره گیری از عنصر خلاقیت و تقویت ارتباط با مردم بستر لازم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه را فراهم سازند.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت تقویت ارتباطات مردمی به منظور افزایش رضایتمندی عمومی از سوی دستگاه های اجرایی گفت: روابط عمومی ها به عنوان حلقه واسط بین مردم و مسوولین باید بیش از این ها در حوزه های افکارسنجی و تقویت ارتباطات مردمی اقدام نمایند.

وی با تقدیر از مدیران دستگاه های اجرایی که دستور استاندار آذربایجان غربی در خصوص اعطای حکم مشاور، سخنگو و عضو شورای معاونین برای مدیران روابط عمومی ها را اجرا نموده اند، از دستگاه های اجرایی باقیمانده درخواست کرد تا نسبت به اجرای دستور مقام عالی استان اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ادارات نقش مهمی در ارتقای رضایت مندی عمومی ایفا می کنند

روابط عمومی ادارات نقش مهمی در ارتقای رضایت مندی عمومی ایفا می کنند