مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-28اقتصادي

5 پروژه آبخیزداری استان زنجان آماده افتتاح است


معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان تعداد پروژه های آماده افتتاح در دهه فجر سال جاری را پنج پروژه اعلام کرد و گفت: این پروژه ها در شهرستان های مختلف افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، جعفر بیات اظهار کرد: پروژه احداث سازه های چند منظوره در بالادست روستای میرآخور در شهرستان ماهنشان، سازه های چند منظوره در حوزه آبخیز چسب شهرستان ایجرود، سازه رسوب گیر سنگ و ملاتی و لایروبی حوضچه های قدیمی تغذیه مصنوعی ذاکر در شهرستان زنجان، سازه چند منظوره صالح آباد در خدابنده و فاز اول پروژه کنترل سیلاب حوزه آبخیز شهری آب بر در بخش مرکزی شهرستان طارم از طرح های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر است.

معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان میزان اشتغال موقت در این پروژه ها را یک هزار و 440 نفر روز اعلام کرد.

به گفته بیات برای احداث این پروژه ها مبلغ 28 هزار و 568  میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی و 6 هزار و 371 میلیون ریال هم از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی همچنین هدف از اجرای پروژه های مذکور را کاهش خسارات سیل، کنترل فرسایش و رسوب و تقویت و پایدارسازی منابع آب زیرزمینی محل اجرای پروژه ها برشمرد و افزود: کنترل سیلاب های شهری آب بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه آبخیزداری استان زنجان آماده افتتاح است

5 پروژه آبخیزداری استان زنجان آماده افتتاح است