مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-28دانش

ناسا در فضا «اتاق خصوصی» اجاره می دهد


ناسا در تازه ترین اقدامات خود تصمیم دارد، یک اتاق خصوصی برای اقامت علاقه مندان سفر به فضا به ایستگاه فضایی بین المللی متصل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی نت، ناسا در تازه ترین اقدامات خود تصمیم دارد، یک اتاق خصوصی برای اجاره به علاقه مندان سفر به فضا به ایستگاه فضایی بین المللی متصل کند.

شرکت اسپیس ایکس نیز در کنار طرح های پیشتازانه خود برای ارسال فضانورد به سیاره مریخ در تلاش است تا توریست به مدار کره ماه با استفاده از کپسول فضایی اژد ها بفرستد.

براساس آنچه که ناسا اعلام کرده انتظار می رود سالانه 2 سفر برای اقامت در ایستگاه فضایی بین المللی صورت گیرد؛ تخمین زده می شود هزینه اقامت برای هر نفر به ازای یک شب 35 هزار دلار باشد.

آژانس فضایی ناسا روز گذشته اعلام کرد که این سازمان شرکت Axiom Space را انتخاب کرده تا نخستین ماژول های تجاری قابل سکونت را برای ایستگاه فضایی بین المللی ارائه دهد.

جیم برایدنستاین، مدیر ناسا گفت: کار شرکت منتخب توسعه یک مقصد تجاری در فضا نه تنها برای علاقه مندان اقامت در مدار زمین بلکه برای پاسخگویی به نیازهای طولانی مدت برای آموزش فضانوردان ناسا، تحقیقات علمی و عملیات فناوری در مدار زمین  است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناسا در فضا «اتاق خصوصی» اجاره می دهد

ناسا در فضا «اتاق خصوصی» اجاره می دهد