مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:052020-01-28اقتصادي

بیمارستان 64تخت خوابی پیرانشهر چه زمانی افتتاح می شود؟


هم اکنون پیشرفت فیزیکی بیمارستان 64 تختخوابی پیرانشهر به 64 درصد رسیده و نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

- سیدعلی ترابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان 64 تختخوابی پیرانشهر اظهار کرد: این بیمارستان که قابلیت ارتقاء به 96 تختخواب را دارد، هم اکنون 64 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در نیمه نخست سال 99 به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: این پروژه هم اکنون در حال انجام بوده و پیمانکار مرحله دوم آن مشخص شده است و به 37 میلیارد تومان تامین اعتبار نیاز دارد.

فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه با افتتاح بیمارستان پیرانشهر نیازهای پزشکی و درمانی مردم این شهر رفع می شود بیان کرد: این بیمارستان شامل پنج اتاق عمل جراحی و نیز اورژانس و بخش کودکان است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های افتتاحی دهه فجر در شهرستان پیرانشهر گفت: امسال 107 پروژه با اعتبار 178 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد که شامل سه پروژه کلنگ زنی گازرسانی در هشت روستای مسیر کوپر و 25 روستای هنگ آباد و بستان بیگ با اعتبار 31 میلیارد تومانی هستند.

ترابی افزود: از مهم ترین پروژه های قابل افتتاح نیز می توان به کشتارگاه مرغ با 60 میلیارد تومان اعتبار و فاز دوم کارخانه آرد اشاره کرد، ضمن اینکه مرکز جامع سلامت شهری پیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 64تخت خوابی پیرانشهر چه زمانی افتتاح می شود؟

بیمارستان 64تخت خوابی پیرانشهر چه زمانی افتتاح می شود؟