مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 05:302020-01-28اجتماعي

اجرای نیت موقوفات فاطمی در طرقبه شاندیز


با هدف ترویج و نشر فرهنگ «فاطمی» موقوفات با نیت حضرت زهرا(س) همزمان با ایام فاطمیه در شهرستان طرقبه شاندیز اجرای نیت می شود.

- با هدف ترویج و نشر فرهنگ فاطمی موقوفات با نیت حضرت زهرا(س) همزمان با ایام فاطمیه در شهرستان طرقبه شاندیز اجرای نیت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، 10 موقوفه با نیت عزاداری و روضه خوانی در سطح شهرستان طرقبه شاندیز به ارزش بیش از 50 میلیون ریال اجرای نیت می شود.

این موقوفه ها شامل چهار موقوفه در شهر طرقبه، دو موقوفه در روستای دهبار، یک موقوفه در روستای مغان، یک موقوفه در جاغرق، یک موقوفه در روستای مایان طرقبه و یک موقوفه در روستای ابرده شاندیز با نیت عزاداری دهه فاطمیه، روضه خوانی، مداحی و اطعام عزاداران فاطمی است.

موقوفات حاج صفرعلی و حسینیه علیا طرقبه با نیت روضه خوانی دهه فاطمیه در محل حسینیه سفلی طرقبه و موقوفات کربلایی حسین و بی بی ناز با نیت روضه خوانی در حسینیه علیا طرقبه نیز اجرای نیت می شود.

همچنین موقوفات ملاحسین کربلایی رمضان و محمد الوندی در روستای دهبار، موقوفه حاج بابا ضمیری در روستای مایان، موقوقه بانوعزت در روستای اسلامرود مغان، موقوفه حاج محمدجاغرقی در طرقبه و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نیت موقوفات فاطمی در طرقبه شاندیز

اجرای نیت موقوفات فاطمی در طرقبه شاندیز