مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 22:252020-01-27اقتصادي

«اشتغال» خاکستر شد، «بیمه» شانه خالی کرد


یک کارگاه چرم با برند همدان، هفت ماه پیش دچار حریق شد و به واسطه این اتفاق 30 نفر بیکار شدند، اما با وجود پیگیری های مکرر مسوولان آن هنوز از سوی شرکت بیمه گزار خسارت وارده پرداخت نشده تا این کارگاه و اشتغال آن احیا شود.

- خبرگزاری فارس ـ همدان؛ صنایع دستی یکی از شاخه های اصلی توسعه اقتصادی و کارآفرینی هر جامعه ای است که تاثیری بسزایی در افزایش اشتغال دارد، همدان نیز با بهره مندی از رشته های فعال در حوزه صنایع دستی سهمی در اشتغال زایی داشته که از آن جمله می توان به کارگاه های چرم اشاره کرد.

البته وقوع یک اتفاق ناگوار برای یکی از این کارگاه ها تعدادی از شاغلان را بیکار کرد، یعنی حدود 30 نفر؛ خردادماه امسال بود که آتش به جان یکی از کارگاه های پررونق چرم افتاد و هم سرمایه چندین میلیاردی آن سوخت و هم نیروهایش را خانه نشین کرد.

مسئول این کارگاه پس از وقوع این حادثه برای پیگیری موضوع از بیمه، حدود هفت ماهی است که کارش شده رفت و آمد برای دریافت غرامت، اما هنوز خبری نیست که نیست.

ماجرا از این قرار است که پس از اطفاء حریق از سوی آتش نشانان، مسئول کارگاه منتظر نظر کارشناسان آتش نشانی و بیمه گزار می ماند، آتش نشانی گزارش خود مبنی بر بی احتیاطی در استفاده از سه راهی برق و اتصال نامناسب و باقی ماندن شارژر تلفن همراه را علت آتش سوزی و وجود ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اشتغال» خاکستر شد، «بیمه» شانه خالی کرد

«اشتغال» خاکستر شد، «بیمه» شانه خالی کرد