مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 21:452020-01-27سياسي

ارایه لیست انتخاباتی توسط اصلاح طلبان خراسان رضوی بعید است


محمد صادق جوادی حصار دوشنبه شب در نشست خبری افزود: از بین 18 نماینده کنونی استان در مجلس علاوه بر پنج نماینده اصولگرای مشهد، از جریان مستقل و اصلاح طلب فقط 2 نماینده نیشابور و تربت حیدریه تایید صلاحیت شدند، یعنی نمایندگان اصلاح طلب قوچان، تربت جام، درگز، کاشمر و سبزوار جزو رد صلاحیت شدگان هستند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر همان تعداد اندک افرادی که ما آنها را به ثبت نام برای نامزدی نمایندگی برای حوزه های انتخابیه مشهد و دیگر شهرستان ها متقاعد کرده بودیم نیز رد صلاحیت شده اند.

وی گفت: در بین داوطلبانی که نماینده مجلس نبودند، پس از رد صلاحیت ها هیچ نامزد نام و نشان داری از اردوگاه اصلاح طلبان وجود ندارد، البته آنها اعتراض کرده اند اما هیچ نشانه و امید روشنی برای تایید صلاحیت آنان دریافت نشده است، هرچند از طرف نمایندگانمان در ستاد مرکزی در حال پیگیری هستیم تا نماینده ای از استان در انتخابات مجلس داشته باشیم.

جوادی حصار افزود: عمده دلیل رد صلاحیت ها ذیل ماده 28 قانون بوده که بند اول آن اعتقاد و التزام عملی به اسلام، بند دوم آن اعتقاد و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی، بند سوم آن تابعیت جمهوری اسلامی و بند چهارم اعتقاد به ولایت فقیه است و اغلب ردصلاحیت ها آنگونه که شنیده ایم به خاطر بندهای یک و دو قانون یاد شده بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه لیست انتخاباتی توسط اصلاح طلبان خراسان رضوی بعید است

ارایه لیست انتخاباتی توسط اصلاح طلبان خراسان رضوی بعید است