مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 20:102020-01-27بين الملل

وزیر خارجه سعودی ترور سردار سلیمانی را «دفاع مشروع» خواند


وزیر خارجه عربستان در سخنانی ضمن دفاع مجدد از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی، ادامه حضور قوای آمریکا در منطقه را به بهانه داعش خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه عربستان روز دوشنبه در گفت وگو با یک شبکه خبری آمریکایی ضمن دفاع از آمریکا در زمینه ترور سپهبد قاسم سلیمانی، خواستار تداوم حضور نیروهای ایالات متحده در عراق شد.

فیصل بن فرحان آل سعود وزیر خارجه عربستان در گفت و گو با شبکه خبریدر زمینه ادامه حضور قوای آمریکا در عراق گفت که استقرار نیروهای ایالات متحده در منطقه نقشی حیاتی در مغلوب کردن داعش  داشته و مانع ظهور مجدد این گروه است.

وی در این زمینه گفت: ایالات متحده بارها و بارها ثابت کرده که متحد قابل اعتماد پادشاهی عربستان است و در مورد دولت [دونالد] ترامپ نیز وضع به همین منوال است.

وی در ادامه گفت: ما همکاری بسیار نزدیک با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، وزارت خارجه این کشور و پنتاگون داریم و در زمینه امور منطقه باهم هماهنگ هستیم.

وزیر خارجه سعودی ادامه داد: بر این باوریم که مغلوب کردن داعش به مقدار بسیار زیادی به دلیل ارتباط با ائتلاف بین المللی از جمله آمریکا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه سعودی ترور سردار سلیمانی را «دفاع مشروع» خواند

وزیر خارجه سعودی ترور سردار سلیمانی را «دفاع مشروع» خواند