مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 16:102020-01-27ورزشي

تیم ملی حفاری اهواز نفت و گاز گچساران را با شکست راهی خانه کرد


در هفته پانزدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور، نفت و گاز گچساران نتیجه بازی را به ملی حفاری اهواز واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، در چارچوب هفته  سوم  دور برگشت لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به مصاف  ملی حفاری اهواز رفت.

براساس این گزارش، این دیدار که به میزبانی تیم ملی حفاری اهواز  در استادیوم  صنایع فولاد این شهرستان برگزار شد، تیم حریف با کسب نتیجه 2 بر صفر نفت و گاز گچساران را شکست دا.

 گفتنی است، تیم نفت و گاز گچساران  در هفته نخست  به مصاف شهدای بابلسر  رفت که در این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

 در هفته دوم دور برگشت  رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران میزبان بعثت کرمانشاه بود که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

 گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در این دوره از مسابقات  با انجام16دیدار، 6پیروزی، 6باخت،4 تساوی و با کسب 22 امتیاز در رده ششم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.

در این دوره از رقابت ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در گروه B با تیم هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی حفاری اهواز نفت و گاز گچساران را با شکست راهی خانه کرد

تیم ملی حفاری اهواز نفت و گاز گچساران را با شکست راهی خانه کرد