مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 16:052020-01-27دانش

خشک کن بهینه شالی فوق کم مصرف در گرگان اختراع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از پارک علم و فناوری گلستان، خشک کن شالی با طراحی جدید و سیستم عایق بندی نوآورانه و همچنین کنترل کننده های هوشمند با پارامتر هایی نظیر دما، - خشک کن بهینه شالی (فوق کم مصرف) برای نخستین بار در کشور، توسط محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گلستان اختراع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از پارک علم و فناوری گلستان، خشک کن شالی با طراحی جدید و سیستم عایق بندی نوآورانه و همچنین کنترل کننده های هوشمند با پارامتر هایی نظیر دما، رطوبت، زمان و راندمان، کیفیت محصول نهایی فرآوری شده را به صورت چشمگیری افزایش می دهد.

خشک کن فوق با عایق داخلی از جنس چوب، کوره چهار جداره، فن تقویتی و محفظه احتراق با طراحی جدید می باشد که در راستای صرفه جویی در مصرف سوخت، زمان و جلوگیری از اتلاف انرژی ساخته شده است.

برق مصرفی دستگاه از 15 کیلو وات در ساعت به 6 کیلو وات کاهش داشته و همچنین به دلیل یکنواخت خشک شدن شالی، درصد خرد برنج و دورریز آن کمتر شده و در حداقل زمان خشک شدن شالی بین 20 الی 24 ساعت و با ظرفیت 10 تن در حال حاضر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشک کن بهینه شالی فوق کم مصرف در گرگان اختراع شد

خشک کن بهینه شالی فوق کم مصرف در گرگان اختراع شد