مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:262020-01-27سياسي

برگزاری مراسم عزاداری در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)


مراسم عزاداری حرم تا حرم در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از امامزاده عبدالله تا امامزاده مختار برگزاری می شود.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه این استان به برنامه های اوقاف در سالروز شهادت دخت نبی اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: چهارشنبه نهم بهمن ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به مانند سال های گذشته مراسم عزاداری از حرم امامزاده عبدالله تا امامزاده مختار(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد افزود: 21 سال است که این برنامه فرهنگی مذهبی با همکاری هیات امنای این دو امامزاده بزرگوار برگزار می شود و بیش از 15 هزار نفر ساعت ها مسیر امامزاده عبدالله تا امامزاده مختار را طی می کنند که پیش بینی می شود امسال هم استقبال خوبی از این برنامه شود که از همه مردم برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت می شود.

وی گفت: همچنین در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) نظیر چنین برنامه ای از شهر پاتاوه تا حرم بی بی زهرا خاتون کِره(س) برگزار می شود که این برنامه توسط دفتر امام جمعه شهر پاتاوه و هیات امنای امامزاده بی بی خاتون (س) تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد اضافه کرد: علاوه بر این دو برنامه، مراسم هایی با حضور 26 مبلغ اعزامی از قم و مبلغان استان در سطح شهر ها تدارک دیده شده که با حضور در بقاع متبرکه و مدارس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عزاداری در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

برگزاری مراسم عزاداری در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)