مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:202020-01-27بين الملل

محمد اشتیه: «معامله قرن» برای محافظت از نتانیاهو و ترامپ است نه صلح


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن رد کردن طرح موسوم به «معامله قرن» تصریح کرد که این طرح تنها از رییس جمهور آمریکا در برابر عزل و از نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برابر زندانی شدن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز دوشنبه، در جلسه دولت در رام الله تصریح کرد که معامله قرن   طرحی است که تنها از دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در برابر عزل شدن و از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برابر زندانی شدن محافظت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری شبکه دنیا الوطن ، نخست وزیر فلسطین در ارتباط با طرح موسوم به معامله قرن گفت: این طرح ربطی به برقراری صلح در خاورمیانه ندارد .

محمد اشتیه در ادامه بر رد معامله قرن تاکید کرد و افزود که این طرح برای از بین بردن موضوع فلسطین برنامه ریزی شده است.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به طرح معامله قرن توضیح داد که محمود عباس رییس جمهور فلسطین از تشکیلات خواهد خواست که چگونگی و محتوای واکنش به این توطئه را مورد بررسی قرار دهند.

محمد اشتیه با توجه به اینکه طرح معامله قرن با الفبای قانون بین الملل و ملت فلسطین در تعارض است از جامعه بین الملل خواست که در معامله یادشده شریک نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد اشتیه: «معامله قرن» برای محافظت از نتانیاهو و ترامپ است نه صلح

محمد اشتیه: «معامله قرن» برای محافظت از نتانیاهو و ترامپ است نه صلح