موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:162020-01-27سياسي

بیانیه وزارت خارجه درباره مصاحبه ظریف با اشپیگل


وزارت امور خارجه در خصوص جنجال های اخیر درباره آنچه اعلام مواضع اصولی وزیر امور خارجه در گفتگو با نشریه آلمانی خواند، بیانیه ای منتشر کرد.

- به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، متن کامل این بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم 1.

یکی از اهداف ایالات متحده آمریکا در نبرد دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران آن است که تصویری جنگ طلب از ایران به نمایش گذارد؛ تصویری که چند ده سال برای ایجاد آن از طریق نبرد رسانه ای و جنگ روانی تلاش کرده بود.

این تصویر نادرست و معارض با ذات نظام اسلامی در پی انجام مذاکرات برجام برهم ریخت و جهان دریافت که امنیتی سازی جمهوری اسلامی ایران یک فریبکاری صهیونیستی است و ایران نه تنها کشوری قانون مدار و دارای منطقی روشن و استوار است بلکه در صف نخست مبارزه با تروریسم و پدیدآوری فضای صلح آمیز در جهان قرار دارد.

خروج یکجانبه ایالات متحده از مذاکرات برجام و بیان این که برجام به سود ایران بوده و آمریکا از آن متضرر شده است - ضمن نشان دادن توان دیپلماتیک و منطق قوی ایران در دفاع از حقانیت و مطالبات ملت ایران- عملا نشان داد که به واقع این ایالات متحده آمریکاست که به قوانین جهانی و حقوق بین الملل وقعی ننهاده و گریزان از گفتگو و ناقض تعهدات بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه وزارت خارجه درباره مصاحبه ظریف با اشپیگل

بیانیه وزارت خارجه درباره مصاحبه ظریف با اشپیگل