مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-27اجتماعي

احتمال افزایش آلاینده ها در همدان


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی همدان گفت: پایداری هوا در همدان طی روزهای آینده، احتمال افزایش میزان آلایندگی و آلودگی هوا در مراکز شهری و صنعتی را در پی دارد.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در حال حاضر پس از فعالیت دو سامانه بارشی پی در پی در روزهای گذشته برای آسمان استان جوی پایدار تا پایان هفته پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه آسمان اکثر نقاط استان در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و مه صبحگاهی گزارش شده است افزود: پایداری هوا در روزهای آینده، احتمال افزایش میزان آلایندگی ها و آلودگی هوای مراکز شهری و صنعتی را در پی دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان تصریح کرد: طی فردا با نفوذ جبهه هوایی از سمت غرب کشور، دمای برخی از نقاط استان افزایش یافته و از سردی هوا کاسته می شود.

وی با اشاره به اینکه این سامانه ابرناکی خفیف به همراه دارد ادامه داد: احتمال بارش های پراکنده باران در اثر این سامانه در اواخر هفته وجود دارد.

باقری شکیب تأکید کرد: طی 24 ساعت گذشته شهرستان ملایر با پنج درجه سانتیگراد گرمترین نقطه و قهاوند با منفی 11 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش آلاینده ها در همدان

احتمال افزایش آلاینده ها در همدان