مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-27بين الملل

سرمایه گذاری بنگلادشی ها درخواجه نفس/وجود32000مهاجرافغانی دراستان


رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان از ورود سرمایه گذاران بنگلادشی به گلستان برای بازدید از خواجه نفس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ذوالفقار امیرشاهی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری دهه فجر گلستان اظهارکرد: کار خبرنگاران به لحاظ سیاسی و امنیتی بسیار ارزشمند بوده و پیچیده ترین کار در تنویر افکار، مختص کسانی است که فکر و اندیشه را به جامعه تزریق می کنند.

وی بیان کرد: آمار بالای زندانیان گلستانی در کشورهای ترکیه، ترکمنستان، عراق، آذربایجان، عمان، امارات و قطر را شاهد هستیم که یا به تغافل و یا تعمد دچار شده اند.

امیرشاهی بدون اشاره به آمار گفت: اکثر این زنان خانه دار هستند و اتهام آنها مواد مخدر، روانگردان، مورفین، مشتقات شیشه ای، سیگار و غیره است.

وی تأکید کرد: مهاجران به کشورهای همسایه باید قبل از سفر با وزارت امور خارجه مشورت کرده و قوانین آن کشور را مطالعه کنند و اگر هم در آن کشور گرفتار شدند صادقانه صحبت کنند زیرا عدم صداقت جرم آنها را سنگین تر می کند.

امیرشاهی ادامه داد: 23 سال از عمر دفتر وزارت خارجه در گلستان می گذرد و کارهای حقوق و کنسولی و تأیید اسناد در اداره این وزارت انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز شهروند گلستانی به راحتی می تواند اسناد خود را با کمترین هزینه تأیید کند، گفت: 32 هزار افغانی در گلستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری بنگلادشی ها درخواجه نفس/وجود32000مهاجرافغانی دراستان

سرمایه گذاری بنگلادشی ها درخواجه نفس/وجود32000مهاجرافغانی دراستان