مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:352020-01-27اقتصادي

پایان نخستین جلسه رسیدگی به پرونده 12 اخلالگر ارزی


نخستین جلسه رسیدگی به پرونده 12 اخلالگر ارزی امروز (دوشنبه) در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی موحدی آزاد برگزار شد.

- نخستین جلسه رسیدگی به پرونده 12 اخلالگر ارزی امروز (دوشنبه) در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی موحدی آزاد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین جلسه رسیدگی به پرونده 12 اخلالگر ارزی در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به پایان رسید.

اسامی متهمان این پرونده و اتهامات آن ها به شرح ذیل است: متهم ردیف اول حمیدرضا مرادی فرزند هدایت، متهم ردیف دوم محمد نایینی تهرانی فرزند ابراهیم، متهم ردیف سوم امیر خسرو اعلایی فرزند میر عطاالله و متهم ردیف چهارم سعید علیزاده فرزند علی متهم به مشارکت در اخلال در نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ارز دولتی به مبلغ 11 میلیون دلار در بازار آزاد و کسب منفعت به میزان 61 میلیارد تومان هستند.

متهم ردیف پنجم فلاح اشتری فرزند احمد متهم است به معاونت در اخلال در نظام ارزی صورت گرفته از طریق تسهیل وقوع جرم و همچنین مشارکت در اخلال در نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش غیر قانونی ارز به مبلغ 238 میلیون دلار و کسب منفعت به میزان دو میلیارد تومان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نخستین جلسه رسیدگی به پرونده 12 اخلالگر ارزی

پایان نخستین جلسه رسیدگی به پرونده 12 اخلالگر ارزی