مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:152020-01-27سياسي

رفع مشکلات و دغدغه های مردم ارتقای اعتماد عمومی را به همراه دارد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیرکل جدید امور مالیاتی استان گفت: رفع مشکلات و دغدغه های مردم موجب ارتقای اعتماد عمومی می شود.

- مرکز قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای سعید حوائج مدیرکل جدید امور مالیاتی استان قزوین گفت: مسئولان در دورانی که مسئولیت بر عهده می گیرند، فرصت بسیار خوبی برای خدمت به مردم دارند و باید از این فرصت ها به نحو شایسته و مطلوب استفاده کرده و دغدغه های مردم را با جدیت مورد توجه قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه رفع مشکلات و دغدغه های مردم موجب ارتقای اعتماد عمومی می شود، افزود: بزرگ ترین سرمایه هر مسئولی بدست آوردن اعتماد مردم است و اگر با جدیت در پی حل مشکلات مردم و دغدغه های آن ها باشید و گزارش کار هایی که در این راستا انجام می دهید را به مردم ارائه کنید، اعتماد جامعه را بدست خواهید آورد.

امام جمعه قزوین به برخی از مسائلی که به اعتماد عمومی لطمه وارد می کند، اشاره کرد و یادآور شد: باید همانگونه که از کارگران و کارمندان بلافاصله مالیات دریافت می شود، از همه کسانی که باید مالیات پرداخت کنند نیز مالیات اخذ شود تا مردم شاهد عدالت در این حوزه باشند و به اعتمادشان آسیب وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات و دغدغه های مردم ارتقای اعتماد عمومی را به همراه دارد

رفع مشکلات و دغدغه های مردم ارتقای اعتماد عمومی را به همراه دارد